
Abacus Statement on News Of The World Correction July 2010

With the assistance of the Press Complaints Commission a resolution has 
been reached between Abacus and The News Of The World over an article 
published in the newspaper on April 4th 2010 stating that Abacus had axed a 
payment to Private Tatlock.

The News Of The World acknowledge that they wrongly stated that the 
payment had been stopped and printed a follow up story together with the 
correction in the newspaper published on 20th June 2010.

Full details can be viewed on the Press Complaints Commission website or by 
following the link:

http://www.pcc.org.uk/case/resolved.html?article=NjUzNQ

http://www.pcc.org.uk/case/resolved.html?article=NjUzNQ

